fredag 17 december 2021

På Väg Till Julfirandet

När detta inlägg publiceras är jag äntligen på väg till föräldrarna i södra Sverige för att både ta del av julförberedelserna de sista dagarna före dopparedan, och sedan givetvis delta i själva jul- och nyårsfirandet tillsammans med familjen. Jag kommer först att bege mig med nattåg till Stockholm där jag mellanlandar i några timmar på morgonen och förmiddagen, innan färden fortsätter söderut där föräldrarna bor. Tanken är att jag som brukligt kommer traska runt i Stockholms innerstad i några timmar och insupa så mycket jul som det bara går, medans jag väntar på att fadern min ska hämta upp mig. Jag hoppas på att kunna ta en sväng förbi julmarknaden i Gamla Stan, och även se lite julbelysning runt om i stan exempelvis. Så taggad!

Det är nu som upptrappningen på riktigt börjar för mig. Längtar så mycket!

2 kommentarer:

  1. Åh så underbart <3 själv har jag ett par arbetsdagar kvar...

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt! Önskar dig en underbar tid med din familj <3 Och stort tack för julkortet; hoppas du hann att få mitt...

    SvaraRadera