måndag 25 december 2023

Julen Är Kommen

Så blev det äntligen julafton med allt var det innebär. Vi hann till och med spela med i Bingolottos uppesittarkväll kvällen innan, vilket inte händer så ofta (eller aldrig, skulle jag vilja säga). Det var väldigt skönt att för en gångs skull kunna ha tid till något sådant och inte känna att man fortfarande hade tusen saker kvar att fixa för julaftonen. Inte blev det någon vinst, men det gör inte så mycket. Vi hann även med att se Grinchen på julaftonsförmiddagen, så det var roligt. Har inte sett den sedan den var ny. Sedan flöt dagen på ungefär som den brukar med grötlunch, Kalle Anka och sedan julbord. Jag fick offra Karl-Bertil den här gången för att vi skulle kunna äta julbord ocb således börja öppna julklappar lite tidigare, så jag får se det idag istället. Det fanns även tid att spela lite spel efter julklappsöppningen, så det var mysigt.

Nu vill jag tacka för den här säsongen och önska er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

1 kommentar:

  1. God fortsättning, Gott Nytt År och tack för den här säsongen. Jag håller på att läsa ikapp idag. Tack för det fina julkortet <3
    Jättemysig bild <3

    SvaraRadera