torsdag 15 augusti 2013

Då Vi Önska Åter Ack Vore Det Jul

Bloggpremiär för säsongen. Nu när vi har haft september-liknande temperaturer och väder här på Västerbottenskusten sedan en månad tillbaka, när löven börjar sakta men säkert skifta i färg och skolstarten närma sig med stormsteg, så känns det redan som om hösten är här. Och vad bättre att inleda hösten med än att börja julblogga igen. Började åter spana in och läsa alla andra julbloggar alldeles nyligen och sedan dess har det kliat i fingrarna på mig och nu kunde jag inte stå emot längre.

Då jag tydligen avslutade mitt julbloggande förra året på självaste Julafton (av tidsbrist antar jag), så kommer här lite fler bilder från Julen 2012 för att komma i stämning!




8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Kul att du också börjat blogga igen :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ser ut som om du hade en riktigt mysig jul :)

    SvaraRadera
  3. Ser otroligt pittoreskt och klassiskt ut! Riktigt mysigt :)

    SvaraRadera
  4. S himla julmysigt det där såg ut!!

    SvaraRadera
  5. S himla julmysigt det där såg ut!!

    SvaraRadera