torsdag 28 november 2013

Nu Var Det Jul Här I Mitt Hus


Jag erkänner. Jag har haft julpyntat ända sedan i söndags. Eller delvis i alla fall, mer har kommit fram under veckan och mer ska det bli, dock har jag haft fullt upp med plugget att det inte har funnits någon tid att dokumentera det juliga. Åh så mysigt det har varit att komma hem till en tindrande lägenhet den här veckan. Precis som förra året är jag först på gatan igen! Haha!


Den stora tomten och granen köpte jag i England nu för några veckor sedan. Tycker särskilt mycket om tomten, den är så fin. Detta var alltså en liten förhandstitt, mer bilder kommer senare när jag har pyntat klart det sista. Usch, jag behöver verkligen ett kamerastativ, det var nästan omöjligt att få en relativt skarp bild. Jaja. Har ni pyntat än?

5 kommentarer:

  1. Så mysigt!! Julen har kommit fram i mitt hem också :)

    SvaraRadera
  2. Ser otroligt mysigt ut! Tycker så mycket om din blogg, den är så varm på något sätt. :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad mysigt det ser ut! :) Extra söt var lilla granen i fönstret tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Så fint!

    sv: Det är också ett bra tips! :)

    SvaraRadera