onsdag 26 november 2014

Tjuvstarten Är Ett Faktum


Nu kunde jag inte hålla mig längre. Nu har pyntkartongerna åkt fram, och då menar jag inte bara adventspynt. Nu ska allt upp! För även om julen pågår en bit in i januari, är det ju nu innan julafton som det egentligen är som mysigast, inte efter och då vill jag kunna njuta så mycket som möjligt av allt det vackra och juliga innan tråkiga januari anländer. Detta är fördelen med att bo ensam, jag kan ha jul fullt ut genom hela December utan att det är någon som motsäger sig.

Jag har satt upp julgardiner och julat till fönstret med ljusstake och stjärna, jag har lagt på en julduk på soffbordet och satt dit ett par ljus, soffan har fått julkuddar och granen är klädd. Matbordet ska julas till med julduk och adventsljusstake, och det lilla bordet i hallen ska också få julduk och lite pynt, men det får bli under de kommande dagarna. Ni får nöja er med dessa två närbilder så länge. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar