söndag 25 december 2022

God Jul & God Fortsättning

Tänk att det äntligen är juldagarna nu! Även om julaftonen nu är över, så har ju faktiskt julen bara börjat och håller traditionsenligt på i 19 dagar till. Jag hoppas att ni alla hade en härlig dag igår med allt som hör julaftonen till. Här blev det som det brukar vara, det vill säga halvstressigt med lite julstök fortfarande kvar att göra på förmiddagen och alla tiderna att hålla under dagen. Och även småstressigt för mig att få till alla mina julbilder som jag ville ta, men det blev bra till slut. Kvällen avslutades som vanligt med julklappsutdelning och jag fick så fina julklappar av mina nära och kära. Det enda som var riktigt annorlunda i år var att ena brodern inte kunde komma på grund av jobb, så det var tråkigt och han var mycket saknad.

Nu ska jag njuta av allt julpynt ända till att jag måste bege mig tillbaka hem i dagarna efter nyår. Jag önskar er alla en fin fortsättning på julen och ett riktigt Gott Nytt År. Tack för den här säsongen, så ses vi i höst igen!

1 kommentar:

  1. God fortsättning och tack själv för den här säsongen <3
    Och tack för det fina julkortet. Jag värdesätter verkligen att vi är några julbloggare kvar även om jag själv inte har varit lika aktiv denna säsongen.

    SvaraRadera