söndag 11 september 2022

Ännu Mer Julsaker

För en vecka sedan så visade jag ju vilka nygamla julsaker jag hade fått med mig hem från föräldrarna.

Men det var inte allt! Jag hade glömt att fota den underbart söta lilla gammaldagsa tomteraden (eller snarare stjärngosseraden) som köptes på Nordiska Museet nu i somras, samt även julskivan jag tog över från farfars dödsbo. Dessutom fick jag ett stort paket från föräldrarna nu i veckan med ännu mer grejer som jag inte fick plats med i resväskan när jag åkte därifrån. Mest ojuliga ting såsom handdukar och böcker, men även ett par juliga saker såsom de fina Åsas Tomtejul-muggarna från Fyrklövern och den fina asken med julkort.

Arbetet med att få till alla julbilderna från förra julen tar sin lilla tid, men det kommer! Den senaste veckan har jag mest varit upptagen med att sätta mig in i allt som har med valet att göra för att kunna göra ett så informerat beslut som möjligt vid valurnan, så det har slukat det mesta av den lediga tiden. Man blir lite utmattad av all politik faktiskt. Men nu är det ju snart över tack och lov, så då kan jag återigen ägna mig mer åt allt det juliga. Det ska bli så mysigt att äntligen få lite tid till att läsa alla mysiga julbloggar där ute.

Önskar er en trevlig valdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar