fredag 18 oktober 2013

Snö & Fyrklöverns Facebooktävling

Bild från facebook.com/fyrklovern.sverige
Jag blev tipsad om en facebooktävling som Fyrklövern just nu håller på med vid namn "Tomtar på drift", där det är tänkt att man ska fotografera en av sina prydnadstomtar i någon lustig situation, som om prydnadstomtarna har ett eget hemligt liv när vi inte ser dem. Det pågår en omröstning kontinuerligt fram till 25:e oktober, så passa på att bidra med en bild på en gång. Vinnaren får hela den vackra servisen Åsas Tomtejul till ett värde av 22.000 kr, men det finns även fler priser att vinna!

Länk till tävlingen har ni här: Klicka här!

Filmat igår

Vi fick lite snö trots allt! Igår morse virvlade snöflingorna runt omkring mig på väg till bussen, och jag blev alldeles pirrig i kroppen av julkänsla. Dock är allt borta och solen ska stråla hela helgen, men lite snöglädje fick jag ta del av i alla fall! Har det kommit någon snö hos er än?

2 kommentarer:

  1. Åh! Nu vill jag också ha snö!! :)

    SvaraRadera
  2. Jo men visst!! Det är redan borta för länge sen och nu vill jag ha mer. :(

    SvaraRadera